Select your language

Waluta

Placeholder

Gwarancje i reklamacje

Gwarancje i reklamacje towarów





Gwarancje



Na produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji.

Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe jeśli nie opisano produktu inaczej.

Gwarancji udzielamy na wady i usterki wynikające z wad fabrycznych oferowanych towarów

- 3 miesiące od daty wystawienia Faktury Vat na używane oryginalne głowice Oki oraz inne części w zamienniku 

- 3 miesiące od daty wystawienia Faktury Vat na wszystkie oryginalne części Samsung


Na pozostałe oryginalne produkty obowiązuje gwarancja producenta.


Podstawą do gwarancji i reklamacji towarów jest czytelna Faktura Vat która jest wysyłana do Państwa wraz z towarem. 

Nie udzielamy gwarancji na sprzedawane przez nas nowe, oryginalne, hermetycznie zapakowane głowice atramentowe Canon.

W przypadku gdy oferowany przez nas produkt jest objęty odrębną gwarancją producenta stosuję się warunki gwarancji tego producenta.

Gwarancje nie obejmują uszkodzeń lub wad, które są spowodowane używaniem produktów przez kupującego w sposób niewłaściwy z prawidłowymi zasadami użytkowania danego towaru.


 


Reklamacje



1. Firma Drukparts.pl na sprzedawane produkty przyjmuję reklamację zgłaszane tylko i wyłącznie w formie pisemnej.


 - informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesłać drogą mailową na adres sklep@drukparts.pl

 - po otrzymaniu i weryfikacji wiadomości odeślemy Państwu formularz reklamacyjny do wypełnienia

 - dokładnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać mailem na adres sklep@drukparts.pl oraz dołączyć do paczki wraz z  towarem wysłanym do reklamacji

- towar wysyłany do reklamacji przesyłany jest na koszt klienta

- reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony oraz zapakowany w oryginalne opakowanie


2. W momencie odbioru paczki z naszej firmy prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania oraz zapakowanych produktów pod względem uszkodzeń jak i zgodności z dołączoną Fakturą vat.


 - reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu z przyczyn niezależnych od dostawcy rozpatrywane będą tylko i wyłącznie w przypadku spisania protokołu uszkodzenia z kurierem

 - kopie protokołu uszkodzenia prosimy odesłać do nas wraz z kopią oryginału Faktury vat. Odpowiedzialność w takim przypadku ponosi przewoźnik

 - jeśli podpiszą Państwo odbiór towaru od kuriera jest to równoznaczne z tym że paczka dotarła do Państwa w stanie nienaruszonym

 - jeśli uszkodzenie produktu nastąpiło w czasie transportu wyłącznie z przyczyn złego zapakowania przez dostawcę w takim przypadku odpowiedzialność za wynikłe szkody ponosi dostawca


3. Reklamacje dotyczące wad jakościowych i ilościowych zamawianych produktów należy zgłaszać po odbiorze paczki lub najpóźniej przed upływem 2 dni roboczych.


4. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie skorygowany na fakturze lub jeśli jest taka możliwość wymieniony na nowy i odesłany na koszt dostawcy.


5. W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy do Państwa informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz odeślemy towar na koszt klienta. 


6. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:


- towar nie został zakupiony w firmie Drukparts.pl

- brakuje lub uszkodzone są oznaczenia lub plomby pozwalające stwierdzić pochodzenie reklamowanego towaru

- nie została złożona reklamacja zgodnie z regulaminem sklepu Drukparts.pl 


7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem