LiveZilla Live Help
PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 500 ZŁ NETTO WYSYŁKA KURIEREM GRATIS
CZĘŚCI DO DRUKAREK, PLOTERÓW, KSEROKOPIAREK, TELEFONÓW GSM, LAPTOPÓW, FAKSÓW, SKANERÓW, PROJEKTORÓW, MATERIAŁY DO REGENERACJI, TONERY, TUSZE HP, SAMSUNG, LEXMARK, OKI, BROTHER, KYOCERA, EPSON, CANON, KONICA MINOLTA, PANASONIC, FUJITSU, SEIKOSHA, SHARP, NOKIA, SONY, HTC, MOTOROLA, LG, IPHONE, ACER, ASUS...
Znajdź produkt
Twój koszyk
produktów : 0;
wartość : 0,00 zł
Twoje konto :
Zaloguj się Zarejestruj się

Gwarancje i reklamacje towarów





Gwarancje



Na produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji.

Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe jeśli nie opisano produktu inaczej.

Gwarancji udzielamy na wady i usterki wynikające z wad fabrycznych oferowanych towarów

- 3 miesiące od daty wystawienia Faktury Vat na używane oryginalne głowice Oki 

- 1 miesiąc od daty wystawienia Faktury Vat na wszystkie oryginalne części Samsung


Na pozostałe oryginalne produkty obowiązuje gwarancja producenta.


Podstawą do gwarancji i reklamacji towarów jest czytelna Faktura Vat która jest wysyłana do Państwa wraz z towarem. 

Nie udzielamy gwarancji na sprzedawane przez nas nowe, oryginalne, hermetycznie zapakowane głowice atramentowe Canon.

W przypadku gdy oferowany przez nas produkt jest objęty odrębną gwarancją producenta stosuję się warunki gwarancji tego producenta.

Gwarancje nie obejmują uszkodzeń lub wad, które są spowodowane używaniem produktów przez kupującego w sposób niewłaściwy z prawidłowymi zasadami użytkowania danego towaru.


 


Reklamacje



1. Firma Drukparts.pl na sprzedawane produkty przyjmuję reklamację zgłaszane tylko i wyłącznie w formie pisemnej.


 - informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesłać drogą mailową na adres sklep@drukparts.pl

 - po otrzymaniu i weryfikacji wiadomości odeślemy Państwu formularz reklamacyjny do wypełnienia

 - dokładnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać mailem na adres sklep@drukparts.pl oraz dołączyć do paczki wraz z  towarem wysłanym do reklamacji

- towar wysyłany do reklamacji przesyłany jest na koszt klienta

- reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony oraz zapakowany w oryginalne opakowanie


2. W momencie odbioru paczki z naszej firmy prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania oraz zapakowanych produktów pod względem uszkodzeń jak i zgodności z dołączoną Fakturą vat.


 - reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu z przyczyn niezależnych od dostawcy rozpatrywane będą tylko i wyłącznie w przypadku spisania protokołu uszkodzenia z kurierem

 - kopie protokołu uszkodzenia prosimy odesłać do nas wraz z kopią oryginału Faktury vat. Odpowiedzialność w takim przypadku ponosi przewoźnik

 - jeśli podpiszą Państwo odbiór towaru od kuriera jest to równoznaczne z tym że paczka dotarła do Państwa w stanie nienaruszonym

 - jeśli uszkodzenie produktu nastąpiło w czasie transportu wyłącznie z przyczyn złego zapakowania przez dostawcę w takim przypadku odpowiedzialność za wynikłe szkody ponosi dostawca


3. Reklamacje dotyczące wad jakościowych i ilościowych zamawianych produktów należy zgłaszać po odbiorze paczki lub najpóźniej przed upływem 2 dni roboczych.


4. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie skorygowany na fakturze lub jeśli jest taka możliwość wymieniony na nowy i odesłany na koszt dostawcy.


5. W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy do Państwa informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz odeślemy towar na koszt klienta. 


6. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:


- towar nie został zakupiony w firmie Drukparts.pl

- brakuje lub uszkodzone są oznaczenia lub plomby pozwalające stwierdzić pochodzenie reklamowanego towaru

- nie została złożona reklamacja zgodnie z regulaminem sklepu Drukparts.pl 


7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem 

/script