Gwarancje i reklamacje
Gwarancje i reklamacje towarów
Gwarancje
Na produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji.
Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe jeśli nie opisano produktu inaczej.
Gwarancji udzielamy na wady i usterki wynikające z wad fabrycznych oferowanych towarów
- 3 miesiące od daty wystawienia Faktury Vat na używane oryginalne głowice Oki oraz inne części w zamienniku
- 3 miesiące od daty wystawienia Faktury Vat na wszystkie oryginalne części Samsung
Na pozostałe oryginalne produkty obowiązuje gwarancja producenta.
Podstawą do gwarancji i reklamacji towarów jest czytelna Faktura Vat która jest wysyłana do Państwa wraz z towarem.
Nie udzielamy gwarancji na sprzedawane przez nas nowe, oryginalne, hermetycznie zapakowane głowice atramentowe Canon.
W przypadku gdy oferowany przez nas produkt jest objęty odrębną gwarancją producenta stosuję się warunki gwarancji tego producenta.
Gwarancje nie obejmują uszkodzeń lub wad, które są spowodowane używaniem produktów przez kupującego w sposób niewłaściwy z prawidłowymi zasadami użytkowania danego towaru.
Reklamacje
1. Firma Drukparts.pl na sprzedawane produkty przyjmuję reklamację zgłaszane tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
- informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesłać drogą mailową na adres sklep@drukparts.pl
- po otrzymaniu i weryfikacji wiadomości odeślemy Państwu formularz reklamacyjny do wypełnienia
- dokładnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać mailem na adres sklep@drukparts.pl oraz dołączyć do paczki wraz z towarem wysłanym do reklamacji
- towar wysyłany do reklamacji przesyłany jest na koszt klienta
- reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony oraz zapakowany w oryginalne opakowanie
2. W momencie odbioru paczki z naszej firmy prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania oraz zapakowanych produktów pod względem uszkodzeń jak i zgodności z dołączoną Fakturą vat.
- reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu z przyczyn niezależnych od dostawcy rozpatrywane będą tylko i wyłącznie w przypadku spisania protokołu uszkodzenia z kurierem
- kopie protokołu uszkodzenia prosimy odesłać do nas wraz z kopią oryginału Faktury vat. Odpowiedzialność w takim przypadku ponosi przewoźnik
- jeśli podpiszą Państwo odbiór towaru od kuriera jest to równoznaczne z tym że paczka dotarła do Państwa w stanie nienaruszonym
- jeśli uszkodzenie produktu nastąpiło w czasie transportu wyłącznie z przyczyn złego zapakowania przez dostawcę w takim przypadku odpowiedzialność za wynikłe szkody ponosi dostawca
3. Reklamacje dotyczące wad jakościowych i ilościowych zamawianych produktów należy zgłaszać po odbiorze paczki lub najpóźniej przed upływem 2 dni roboczych.
4. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie skorygowany na fakturze lub jeśli jest taka możliwość wymieniony na nowy i odesłany na koszt dostawcy.
5. W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy do Państwa informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz odeślemy towar na koszt klienta.
6. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
- towar nie został zakupiony w firmie Drukparts.pl
- brakuje lub uszkodzone są oznaczenia lub plomby pozwalające stwierdzić pochodzenie reklamowanego towaru
- nie została złożona reklamacja zgodnie z regulaminem sklepu Drukparts.pl
7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem